lørdag 28. mai 2011

A world of colours

Egentlig hadde jeg helt glemt at jeg ønsket meg til Disneyland, helt til i 2011. Tur til USA og San Diego, innom Hollywood, Universal Studios, Walk og Fame Route 66 og såklart Disney Land, Anaheim.

For noen forventninger jeg hadde til gode. Jeg gleda meg spesielt mye til å oppleve barndomsdrømmens virkelighet, selv i voksen alder skulle dette bli gøy. Noe mindre forventninger var det heller ikke hos min bedre halvdel Camilla. Her vi på tur inn i parken - gleder oss som unger..


Men hva er vel Disney uten familie og venner, ihvertfall hadde vi oss noen fjerne slektninger fra "over there". Brad, Yvonne & Alex fra Vancouver Canada, Dennis og Jeanette fra San Fransisco og Ron (bror til Dennis) fra Seattle.




Kvelden før den store dagen ble krydret med et heftig fyrverkeri, som gikk over snaut femten minutter. Den store dagen kom, vi kom oss tidlig opp og inn i parken før frokost. Den ble konsumert inne i parken på en sjarmerende café i rette fransk-stil.

Rides, rides, og atter rides.. Disneyfigurer, hus og artige lukter, smått og stort - her ble alle som barn, spesielt i trynet og stemmen. Sånn gikk dagen. Makan til fornøyelser må bare oppleves, det er alt jeg kan si.

Etter en lengre dag og to par ømme føtter og ben passet vel intet bedre enn å få med seg et forykende kveldsshow av World og Colours. Et fantastisk lys- og lydshow, med video, pyroeffekter m.m. og alle kjente og kjære Disneyfigurer. Herlig opplevelse som anbefales på det sterkeste (med kamera)








Takk for turen Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar